Nejnavštěvovanějším odkazem stránek Bulovky jsou „kliniky a oddělení“
Po vzoru tzv. Zeitgeist – tedy jakéhosi ducha doby - zjišťovala v závěru roku Nemocnice Na Bulovce nejhledanější výrazy a odkazy svého webu. Podle měření se lidé nejvíce zajímali o odkaz „kliniky a oddělení“.
Přestože odkaz s uveřejněnými čekacími dobami na vyšetření a operace přinesl v den svého publikování (tj. 1. listopadu 2011) rekordní denní návštěvnost webových stránek Bulovky (2.290 unikátních návštěvníků), s odstupem času se propadl na třetí místo za odkaz „kliniky a oddělení“ a „kontakty“.
Desítka nejvyhledávanějších stránek webu Nemocnice Na Bulovce (nepočítáme do toho úvodní homepage www.fnb.cz):
1/ Kliniky a oddělení
2/ Kontakty
3/ Čekací doby k vyšetření a výkonu
4/ Kariéra
5/ Mapy
6/ Veřejné zakázky
7/ Lékárna
8/ O nemocnici
9/ Pro pacienty
10/ Vzdělávání
Kliniky a oddělení jsou nejnavštěvovanějším odkazem, přičemž největší zájem je o:
1/ Dermatovenerologická klinika
2/ Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí
3/ Ortopedická klinika
4/ Lékařská služba první pomoci
5/ Chirurgická klinika
6/ Ústav radiační onkologie
7/ Klinika plastické chirurgie
8/ Pediatrické oddělení
9/ Oddělení dětské chirurgie a traumatologie
10/ Neurologické oddělení
Tzv. „prime time“ neboli nejsledovanější čas stránek je v rozmezí mezi 10 – 11 hod., kdy na stránky přijde zhruba 8,5% všech návštěvníku dne. Nejaktivnějším dnem je pondělí. Nejslabší návštěvnost je naopak v čase mezi 03 – 04 hod. a nejméně lidé „surfují“ v sobotu.